S som i Sofie. Och saltgurka.

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

-

Av Sofie Zetterström - 14 augusti 2011 19:57

Nu är vi tillbaka från flyttningen. Flyttlasset gick enda till

Hässelby Gård. Mårten och Oscar bar alla tunga grejer,

medans jag, pappa, Heléne, Sofia, Amanda och Sofia bar

alla lätta/små saker. Väldigt bra uppdelat där tycker jag.

Pizza blev vi bjudna på då vi hade burit in allt från caddyn

och lastbilen. Vid klockan sex slängde pappa caddy nyckeln

på mig och sa att jag och Sofia får ta den hem medans dom

åkte volvon. Så vi satt och poppade musik hela vägen och

sjöng med våra falska stämmer. Underbart! :) Och nu är jag

hemma igen. Trött och smutsig. Känns det som iallafall. Haha.

Så det bir en dusch nu innan jag fixar en kopp te och myser

ner mig i soffan. Imorgon blire jobb igen, och jag får sovmorgon.

Till klockan åtta ;) Men det gör inte mig nåt för baby kommer

hem imorgon och jag ska åka in och hämta henne på stationen

klockan sju imorgonkväll så att hon slipper åka buss hem, plus

att vi får en timme extra tillsammans. Bästa. Då blir det minsann

en massa mys. Jaa-aa!


I’ll be Burger King and you’ll be Mcdonald’s,
I’ll have it my way and you’ll be lovin it

 

Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Zetterström - 23 november 2011 10:08

Hallå ni där ute! För er som tröttnat på att jag aldrig uppdaterar längre kommer nu en ny blogg! En blogg jag styr från telefonen, så här får ni: http://sofiemariaelisabet.wordpress.com :) puss...

Av Sofie Zetterström - 18 november 2011 12:01

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag jobbar för det mesta och gör minsta Möjliga när jag är ledig. Vi har det bra vi. Vill-inte-ha-snö. Ångest....

-

Av Sofie Zetterström - 9 november 2011 17:53

Jag har sett nu att bloggen har blivit bredare och att min header inte är lika bred. Orkar jag bry mig? Inte direkt. Höhö.   Jag vet inte hur man gör heller, haha.   Snart serveras middagen, Flygande Jakob, MUMS! Jag åt det till lunch o...

Av Sofie Zetterström - 8 november 2011 09:27


- - 

Av Sofie Zetterström - 6 november 2011 21:06

Känner att jag var tvungen att testa. Funkar det?

Presentation;


I'm proud to be gay!

Passa på att fråga;

18 besvarade frågor

Kalender;

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Värt att spana in;

Så många läser;


Ovido - Quiz & Flashcards